xoxo gossip girl

Hej hej, asså jag orkar inte ta kort på sakerna. Mår sämst. Har ont i huvudet och otroligt ont i halsen fortfarande.
Har därför legat i sängen och tittat på gossip girl avsnitt i snart 5 timmar. Grymm serie btw!
 
Måste bli frisk så jag vågar kanppt resa mig upp i sängen. För man ska inte röra på sig när man är sjuk va?
Iaf vill jag rida imorgon och gosa med min underbara ponny.
Måste dessutom plugga och det är inte så lätt att göra det när man är sjuk.
 
Ska försöka ta kort imon på morgonen och ladda upp.
 
Tar även med mig kameran till stallet och tar några bilder på Blackis.
Tänke göra en design imorgon där alla mina hästar får vara med. Haha.
Nej men Där Chanel och Malte också får vara med.
Längtar tills Blackis får sättas igån så jag kan ta bilder på han.
 
Oj nu blev inlägget lång. Hehe hej då
! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0