tröttare än tåget?

Är galet trött just nu. Vart uppe sen 7 och hållt igång hela tiden. Efter att jag vart i vartorp åkte jag till ridskolan och byggde till tävlingen imon (där jag  även kommer tillbringa morgon dagen).
Sen hem och byta lite kläder och gå till braåsdagen. Där jag var med och ledde på ponnyridningen.
Även om jag var trött och allt var jobbigt hade jag faktiskt väldigt roligt! ;O Träffade folk och ja massa sånt. Gillar ju att hålla igång och alltid ha något att göra. Dötid  kan dö! ;O
 
Imon blir det att stiga upp tidigt för att åka till tävlingarna efter det blir det vartorp där jag ska rida Malte och Chanel. Hem och plugga. Alltså fullt upp. Förstår inte hur jag ska hinna. Men det löser sig nog! :)
 
Bilder på Blackis från idag. Bilderna på Malte och mig kommer imorgon! :)
Han är såååå gullig i sin lufs på nosen. Han får sån himla skav på nosen av grimman. Fattar inte varför jag vart så trög óch inte satt på luffsen innan?! ;O

Nyfiken på hästen jämte. Han kunde absolut inte förstå varför det var ett staket mellan dem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0