regnig dag+ ridpass

Shiiiet vilket väder det är. Regnar 24/7
Usch.
Skulle rida ut Chanel idag men eftersom att det regnade så himla mycket red jag i ridhuset. Satt upp små mini hinder som vi skuttade över. Hon fick inte anstränga sig så mycket då hon ska tävla imorgon. L:b1 + L:a1
Hoppas det går bra för henne!
Iaf gick det bra. Dock var hon väldigt seg. Gick inte alls att få fram henne varken i traven eller galoppen. Men annars var hon fin och gick duktigt på tyglen. Men nej hon var inte alls som hon brukar.
 
I boxen var hon underbar. Lade huvudet på min mage så jag kunde klia hennes stora huvud. Helt underbar häst!
 
Sitter och kollar på gossip girl. Har kommit in i den mest spännande delen just nu!
Tycker absolut ni ska kolla på den serien. Mega bra är den.
Dessutom är alla så sjukt snygga. Skulle lätt kunna tänka mig deras utseenden!
 

Kommentarer
Postat av: ebba

så härlig blogg! ha en bra dag

2012-09-23 @ 13:13:43
URL: http://nattstad.se/ebbapettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0