hej hopp!

Heej hopp, har sjukt tråkigt. Borde egentligen fortsätta städa mitt rum. Men jag vågar inte!
Är seriös. VÅGAR INTE.
Mitt rum är megans läskigt. För någon dag sedan började det helt plötsligt låta här inne. Typ som en ägg klocka. Jag har inte ens något som kan låta så?
För några år sen sattes pianot på i mitt rum igång( klickar man på en knapp spelas det en låt på den Och ja den låten började spelas).
och en gång sjöng jag sing star och helt plötsligt pausades spelet , mitt i låten. Kontrollen låg mitt på golvet utan att ha något som skulle kunna komma emot paus knappen.
 
Men det läskigaste var när jag hade gamla rosor hängande på gardin stången. När jag vaknade en morgon svajade dem. Dem rörde sig alltså precis som att det var något som blåste i rummet. Fönstret var stängt och lika så dörren. Det fanns alltså inte någon vind alls i rummet förutom mina andetag. Ställde mig vid dörren för att kolla att det inte var jag som gjorde att dem svajade när jag andades, men rosorna snurrade fortfarande runt och runt. Dem slutade inte heller. Jag tog bort dem efter en stund. Sjukt läskigt!
 
Jag tror verkligen på spöken / andar vad ni nu vill kalla det för! Vet att det finns och jag har vart med om vissa läskiga saker som jag inte kan sätta orden på vad det har vart!
Efter som att jag inte har något liv kan jag skriva ner det här på bloggen någon dag! :)
Tror ni på spöken och andar? Har ni själva vart med om något? Brukar väll alltid finnas något stall spöke ,right? ;)
 
 
Till det jag egentligen skulle skriva innan inlägget hann bli så långt!
Kolla in bloggen imon kl 12. Kommer ett inlägg som handlar om min dröm. Eller ja drömmen som kretsar i mitt huvud och som även gjort det sen innan sommaren började!
Borde kanske söka till det okända. Både som medium och drabbad?:D
 

Kommentarer
Postat av: FBS.BLOGG.SE

Hoppas du hade en bra helg, och att du får en bra måndag! :)

2012-09-24 @ 07:43:00
URL: http://fbs.blogg.se
Postat av: Anonym

hej jag har skaffat ny blogg & ny bloggdesign. Vill gärna veta vad du tycker om den. Gå gärna in och släng in en kommentar.
Allt bra? :) super fin blogg har du i alla fall!
bloglovinbyte? :)

2012-09-24 @ 08:45:20
URL: http://claraa.blogg.se
Postat av: zuzanna

Hej !
Fy så läskigt när saker som man inte har en aning om händer ! :0
Själv var jag med om en as läskigt sak härom dan , kika in på min blogg så kan du läsa hela historian .
Kram ! :)

2012-09-24 @ 11:40:22
URL: http://fourlegs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0