full lastad dag

Tjo tjo, ligger i sängen och läser. Hehhe *boknörd*
 Har ärligt talat inte orkat blogga idag. Vart väldigt trött. Vaknade vid halv 11 och åt direkt fruskot och gjorde mig iordning och åkte sedan till växjö med familjen. Där mötte vi upp min moster och hennes boyfriend.
Vi åkte sen till min gamlafarmor och fikade lite.
 
Nu ikväll har jag vart i stallet och gosat med min underbara ponny.  Mys mys!
Borstade han lite och sådär.
 
Imon blir det att vakna vid kl 6 och ta bussen in till växjö och praoa. Segt men det blir nog kul!
På kvällen sen har jag egentligen dressyr träning men hästen jag tagit med de senaste gångerna är inte riktigt fräsch för att ta med i morgon. Därför kommer jag inte åka på träningen då jag inte vill rida ridskole hästarna.
Kanske ska hoppa upp på Blackis istället ( har inte ridit han på 6-7 veckor). Men vi får se inget bestämt än! men hoppas kan man alltid!:D

Kommentarer
Postat av: linaah

ha en bra start på veckan!

2012-10-01 @ 03:25:56
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0