en dag i september

Jaha ännu en dag utan stallet. Fick inte följa med till stallet. Mamma åkte dit efter jobbet och ville inte köra hem och hämta mig. Regnade en gång i kvarten så jag ville inte cykla. Men imon skaaaa jag till stallet. Tänkte rycka Blackis man och fixa honom lite. Tävlingar i vartorp på söndag vill inte att alla som ser honom ska tro att han är ett monster som nyss kommit ut från idet.
Nej, han ska bli fin fin.
 
Dessutom har jag köpt hans favorit godis som han självklart måste få smaka på! :D
 
Ska fortsätta städa och plugga nu.
Lång dag i skolan imorgon. Ska dessutom skälla ut en lärare. Har prov på fredag och fått reda på att man ska öva på saker vi inte ens fått matrial till. Godkäns icke. Den läraren ska få se min arga sida.
Åhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0