Efterblivet

Dressyrträningen igår gick sjukt bra. Inga ord för att beskriva träningen och hästen(!) grymt. Dock kan jag inte skriva om det nu. Har ont i huvudet så måste ta och försöka dricka något och sedan gå till skolan. Mamma åker till stallet efter jobbet. Får se om jag orkar cykla dit(2 mil fram och tillbaka lixom) men vad gör man inte för sin lilla ponny? Han har fått ett nytt sår, denna gången i huvudet. Vet inte vadhan gör egentligen men han har nya sår varje dag.
Imon åker vi med han till kliniken för återbesök. Spännande och nervöst. Men det kom
Er säkert gå bra. Blackis har ju blivit mycket lugnare nu. Och i hagen går han runt och äter å håller på. Så ont har han nog inte.men nu måste jag dra. Tagga skolfoto idag..... Hehe

Jag och min bästaa kompis på bilderna.(a) längtar tills vi får börja rida vilket vi troligtvis får denna veckan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0