dagens ridpass!

Käner mig dålig. Skulle ju skriva om Blackis klinik besök.
Haha åh skriver det imorgon.
Skolan idag var seg. Jag var trött vilket märktes på sista lektionerna som var matte. Flummade mest. Och kastade choklad! ;O * hm?*
 
Ridit Malte idag. Han var på hel spänn hela tiden. Det blåste väldigt mycket och därför fjantade han lite då och då. Red ut i skogen först och såfort det blåste til llite skulle han kolla på det.Dock bråkade han inte utan han tjurade mest och ja var fjantig.
Sen red jag lite i ridhuset där koncentrerade han sig lite mer men sen skulle Helena ha lektion där så jag gick ut. Där blev han fjantig igen men fick tipset av Helena att ställa honom lite överdrivet. Det gick bra iskritten men han kunde inte koncentrera sig i traven även om han gick finare idag än han vart innan med mig!
Sen fjantade de andra hästarna också så då blev han ju ännu mer okoncentrerad.
 
Mamma lyckades tyvär bara få en bra bild! ;(
Testade även min egna sadel och mina vita ben lindor på honom. Visst blev han fin? :D

Pusskramm.m hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0