bra vs dåligt

hm min dag igårbra eller dålig?
Dåliga saker:
- glömde en muffins i micron så det nästan började brinna, dessutom stank det i huset i 4 timmar.
- skakade oboy paketet  och trodde det var stängt vilket det inte var. Det flög oboy över hela köket.
-råkade somna med klädernapå och datorn jämte. Vaknade vid 4 på natten sedan och bytte om.
- Hade värsta mardrömmen om att det brann i skolan( som ligger vid vårt hus) och det var en sjukt läskig dröm.
 
braiga saker
-jag fick C på so provet( ska kolla om det går att kompletera och få ännu högre! :D)
- dressyr träningen gick megans bra.
 
känner att min dag var lite klantig. Hände säkert något mer men jag kommerinte ihåg!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0