bild torka!

Hej hej , har just nu bild torka. Känns som att det aldrig kommer upp några bilder här.
Och när jag väl har bilder liknar de altid de andra.
Ska ta med mig kameran till stallet imorgon och försöka ta någon bild på Blackis.
 
Hade morgonpasset i stallet idag. Steg upp vid halv 7 och åkte dit. Hann inte göra något med Blackis tyvär. Hans hag kompis springer runt när det är tävlingar där (som det är idag). Så Harry och Blackis fick bara vara ute en stund på morgonen innan tävlingen började. Därför ville jag inte ta deras ute tid+ att dem åt! ( dem gick ut sen när tävlingarna var slut)
 
Var hemma vid halv 9 igen. Tog på mig pyjamasen och somnade om till 11 haha! ;)
Åkte till växjo och gick på samarkand med mamma. Hittade presenter till pappa och mormor. Köpte även lite kläder. Tp en tröja och byxor och även en ny mascara. 
Fanns ärligt talat inget jag ville ha idag mer än ett par skor (som var såå sjukt snygga). Får se om jag kan få dem av mamma någon dag (a)
 
Som sagt nyabilder kommer i morgon.
Malte Balte!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hejsan!
Är allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, tror du kommer gilla den :)

2012-09-23 @ 21:09:48
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: nicoline

Hejsan, jag har en liten frågestund på bloggen och det skulle vara så gulligt av dig om du ställde en fråga eller fler :) Kram

2012-09-23 @ 21:55:50
URL: http://nnicoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0