Ullared

Hej hopp nu är jag hemkommen från ullared. Det var sjukt mycket folk fär. Dessutom hade de byggt om affären sen jag var där sist därför hittade man ingenting. Iaf hittade jag bettet jag skulle köpa men självklart så var storleken helt skum så vi vågade inte köpa det. Får beställa ett från börjes istället. Hittade lite saker som ni kanske ser på bilderna:
Köpte alltså häst schampo,3 par ridstrumpor, vita handskar, en swe rid tröja, en blå t-shirt,svarta byxor,2 energidrickor, en jacsson mössa,sticks(chips), 2mobil skal(looove),grimma+grimskaft, film(the women in black),blåa benskydd,underkläder, godis och ett regntäcke till blackis. Vet inte om jag köpte mer? Hm? Ni ser på bilderna iaf.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj vad mycket saker, haha.

Svar: ja det blev ju endel, haha! ;)
sandbergjennifer.blogg.se

2012-10-06 @ 18:46:00
URL: http://principessan.blogg.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Hihi tack! Ja det får vi hoppas :D

2012-10-07 @ 06:30:21
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0