hoppträning!

Hej hej, hemkommen från stallet nu. Hade hoppträning.
Fick Mirco, trodde jag skulle ha S-n.
Vi hoppade iaf en serie på medelinjen. Alltså var det en mjölksyre träning för hästen.
Först började vi hoppa fram på de två sista hindrena i serien. Hoppade dem i en åtta så man kom snett på dem.
Sedan hoppade vi serien som man kom på i trav. 
Mirco som hoppar på fart hade jag väckt ordentligt så han taggade till.
Han skötte sig fantastiskt måste jag säga.
Är dessutom nöjd över mig själv haha!
Egooboost here i come!
Nej men iaf i sluttet tror jag sista hindret på 100-110 cm( en oxer)
Superto nöjd.
Imon blir det vartorp och rida Blackis. Blir nog bara lite i ridhuset alt ridbanan om vädret är fint.
Efter det är de us möte alltså kommer inte uppdateringen vara super!
Men aja, ber mamma ta någon bild!:)
 
Nu ska jag duscha för att sedan äta och plugga. Har hittat både skolan och programet jag vill gå på nästa år! Hihi happy girl.(tror jag iaf! ;) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0