dagens ridpass!

Ännu en dag på "jobbet" haha.
Segt men waaay mycket bättre än första dagen.
Trordock inte mataffärer är det rätta yrket för mig då jag mest slår mig hela tiden, hehe.
Ska ju bli polis eller brandman! :D
 

Men det intressanta är det jag gjorde efter praon. Åkte nämligen till stallet.
Och för första gången på ca 7 veckor tog jag på Blackis träns, ben skydd, och sadel tog sedan ut honom i ridhuset och red! Helt underbart. Har saknat min lilla ponny. 
Mamma longerade han först så han inte skulle få spelet när jag hoppade upp.
Ni skulle sett hans steg! To die for!
Skrittade mest och lite travför att kolla så han inte haltade m.m
Han var super duktig faktiskt. Ville mest att han skulle vara närvarande och inte flippa ut totalt vilket han inte gjorde. Han gick fint i form nästan hela tiden när jag bad honom om det. Skönt att han inte "glömt" bort allt.
 
Mamma skulle ta bilder men det gjorde hon såklart inte -.-
 
Imon blir det inget stall.
Blackis ska få nya skor och jag har inte hunnit sluta praon så jag kan inte vara med. Men det går nog bra även om jag inte är där! haha! :)
 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0