dagens ridpass m.m

Hej hoj vilket sent inlägg. Har inte haft tid förän nu att blogga.
Började dagen med att gå till skolan. Segt som tusan.
Efter skolan var jag hemma 1 timme och den timmen spenderade jag med att plugga engelska. Åkte sedan till stallet där jag red Blackis. Det var träning i ridhuset så jag red på ridbanan för att inte störa. Gick fin fint. Hade tagit på mig vinterstövlar (super varma och mysiga)  och även vinterjackan och vinter vantarna. Frös dock ändå.
Blackis fick sitt ridtäcke så han inte skulle frysa om rumpan.
Gjorde mest simpla saker som trav och skritt och lite halter. Gick jätte bra även om han var lite stark och ibland krånglig.
Han drog lite ibland och försökte skjuta ut bogarna. Imon blir det eventuellt att rida ut i skogen!
Efter vartorp åkte jag direkt ut till ridskolan där jag var på us möte. Var där till 8 kanske? Åt och har sedan pluggat ännu lite engelska. Och nu sitter jag här med en trött kropp och ögonlock som snart täcker ögonen för mig.
Så ska nog krypa ner i sängen nu! Sha jao!
 
glöm inte gå in på nattstad.se/jennifersandberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0