bus bus

åh ännu en prao dag avklarad.
Fetans jobbigt. Ska aldrig börja jobba! :S

Idag var det av någon anledning inteså tråkigt och jobbigt. 
Åt på donken på rasten skulle egentligen skriva mumsss dock har jag kommit in i en period där jag inte äter någpt. Hatar frukost, mår illa av lunch och kvällsmat smakar äckligt.Dumma mig!
(har självklart försökt äta men det går helt enkelt inte)
 
Efter praon åkte vi såsklart hem och påvägen tog vi stallet. Släppte inhästarna och jag borstade Blackis.
Knäpp ponny som vägrade stå stilla i igången.  Gosade väldigt mycket med honom. Vissa dagar ärhan bara för mysig. Precis som idag.
 
Imon ska jag troligtvis rida på honom! 
Hihi längtar.
Hahasötaste bilden som finns! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0