we're friends. You laugh,i laugh. You cry i cry. You jump off a bridge. I get on my boat and save your retarded ass.

Hellu!
Är ngt trött nu. Men taggad för tävlingen i mon.Ska bli jätte kul. Hoppas bara Blackis sköter sig.
Fixat mina stövlar sadel och träns å allt.
Längtar tills vi ahr mätt Blackis så jag får åka och tävla på riktigt.
Men vi ska nog åka å mäta han så snart som möjligt.
Idag när jag red gick det jätte bra. Han gick mega fint. Red Lc:1 programet. (Jag kommer fortfarande i håg hela även om det var typ 3-4 månader sen jag tävlade programet sist :O)
Han gick sååååå fint:D

Hihi i dag på donkan var det en som jobbar på volvo (pappa jobbar där med) Han frågade typ pappa om jag var hans dotter. Sen när vi kom ut:
-pappa vem var det? varför frågade han om jag var din dotter?
-han jobbar på volvo blabla....
-men .....det är ju jag som är din dotter *förvånad röst*
Kände mig lite efter :)))

Typ old bild på me and världens finaste kusssin vitamin!(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0