those who don't believe in magic will never find it.

Orkade inte blogga igår var typ död.
Skolan var rolig skrttade mega mycket.Älskar att skratta :D
Efter skolan kolla jag på tv och sen råkade jag somna. När jag vaknade åkte jag å mamma till stallet.
Red Blackis lite och det gick mega bra. Han gick så sjukt snyggt och han har nästan lärt sig att göra halt från traven och trava direkt efter halten. Super stolt över min lilla bebis.
Sen släppte vi in alla hästarna och fixade. När vi kom hem kolla jag på bb och sen somnade jag igen hehe!

Bilder kommer lite senare från gårdagens ridpass.
Även film.

Kommentarer
Postat av: Philippa

Vilken underbart fin ponny du har!!

Följa varandra via bloglovin?

2012-03-17 @ 14:09:31
URL: http://boingboing.blogg.se/
Postat av: Philippa

Upps såg inte att det var regler förlåt mig...

Psst, Jag tar INTE bort någon!

Kram ;)

Du det stog någon bakom mig :D

2012-03-17 @ 14:10:40
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0