Style...

Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot
De niro boot Helt jä*la sjukt kär i de här stövlarna!
5379 kr
Guarnieri, den första ridstöveln från Veredus
Guarnieri från veredus, 6500,finns det något snyggare?
Whitaker ridhjälm från Charles Owen
Whitaker så mega snygg *(i den svarta färgen)
2599 kr
Schabrak - Allround - Union Jack Saddle pad från John Whitaker
Whitaker schabrak, jag ska ha det schabraket.När vet jag inte men ngn gång!(a)
599 kr
Benskydd/Boots - Nero Line Carbon Gel senskydd från Veredus
Veredus benskydd
1499 kr


Dessa prylar asså?!
Så grymt snygga hade jag haft mega mycke pengar hade jag köpt detta direkt.
Häst världens är ju inte direkt billig.
Men lite störande är det för jag vill ha treton stövlar men jag har inte fått det för att det är för dyrt istället har jag fått 2 par ridstövlar som kostar lika mycket som tretorn;P
Hade jag bara skippat stövlarna och mina ridskor + chaps hade jag haft råd med de niro boot stövlarna -.-

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! :D

Du har verkligen en jättefin blogg!

Kika gärna in på min!

om du har twitter så FÖLJ mig!, jag följer alltid tillbaka.

@filippalofsved

puss&kram!

2012-03-31 @ 13:37:09
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Ella!

Vilken fin blogg du har! :D

2012-03-31 @ 14:40:46
URL: http://ellabellabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå gärna in på min blogg och kolla in min senaste cover på save tonight och kommentera vad du tycker, så är du jättesöt :)

2012-04-01 @ 23:55:01
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0