Rip

Rip mina pengar :(
Seriöst finns så sjukt mycket jag behöver och vill ha.
Allt som jag behöver och vill ha på hööks skulle gå på typ 4000 sen vill jag ha en kamera.
Dessutom kan jag ju ta moppe körkort och jag måste betala det själv + en moppe såklart.
 Stakars mina älskade pengar.

Back on track täcke, behövs faktiskt dock kostar det 2000 kr :(

Stallskor, ser hel konstiga ut på bilden men dem är fett grymma. Har sånna nu och dem är helt sönder så jag MÅSTE han nya sånna:)

Ridskor, kanske inte jätte viktigt men vill ändå ha. Mina är försmå. Demma är inte jätte dyra elr snygga men duger absolut för mig. Iaf med chapsen under!

Mina chaps är också försmå och dem här är jue rätt snygga!:D

Blev kär i den här tröjan, helt och hållet min stil!:D

Asså pike är ärligt talat det snyggaste man kan ha på sig i stallet.
Lätt att en ska införskaffas till sommaren!:D

Tävlings skorta, behövs för jag har ingen

Träns, Blackis har skaft sönder sitt träns så de ser lite konstigt ut ;P

Sadlenjord, inget som jag kmr köpa men skulle verkligen vilja ha en :)

De schabraket fast i dressyr vill jag ha. Behöver faktiskt nya dressyr schabrak ,alla mina är typ hundra år!...



Som sagt väldigt mycke.....måste gå och slå ut alla mina tänder så tandfen kommer med massa pengar!
Bild på tandlösa mig kommer inom snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0