om hästsporten skulle vara lätt skulle det kallas för fotboll....

(tidsinställt)
Satt å kolla på hästar på youtube och kom in på filmer där folk trillade av från sina hästar.
(Då undrar man ju lite smått varför man lägger upp filmer på det?)
iaf insåg att jag egentligen aldrig slagit mig riktigt mycket.
När jag var liten lurade jag min pappa att jag kunde rida själv. Min ponny skenade och kastade av mig på en grus väg. Och om jag fattat det rätt släpades jag efter han en bit. Skrapade upp hela armbågen och mådde inte så bra. Vart också rädd i ett halv år efter.(var ca 3-4 år när de hände)
sen har jag fått några hjärnskakningar.
SLagit i knäna så jag inte kunnat gå knaptt. Slagit i ryggen,fingrar och lite sånt. Sen har jag ju blivit sparkad ett antal gånger. Men som sagt har det aldrig hänt något jätte alvarligt chansar på att jag trillat av 50-70 gånger i mitt liv(synd att jag inte räknat)
Måste ha ängla vakt. :D
Läskigt att trilla av.
En tjej (som jag inte känner) hon red i skogen och trillade av. Landade på en pinne som spättade henne i magen så hon dog.
Sånt händer oftare än man tror.

Lovepå min väst och hjälm.

Total onödigt inlägg men jag hade lust att skriva....
 ;))
lite bilder från i  stallet i redags?
 


Kommentarer
Postat av: kkrazyjulia :s

hej, allt bra?

KRAMAR!:D

2012-03-14 @ 20:39:59
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0