Någondagtjugohundratolv

Ellllluu!
Kändes skumt att vara i skolan igen gör alltid det när man vart borta ett tag.
Hade nästan inga lektioner för drama gruppen(elevensval)hade teater för småbarnen. Vi spelade en teater om alfons.
Sen var det ngn författare på skolan som berättade lite om sina böcker och sen teknik sen vare slut.
Efter skolan kolla jag på bb och cyklade till affären sen råkade jag somna ;P
Var hos Blackis också och red han lite. Gick sämst asså han ville bara springa och slita upp huvudet när jag ville att han skulle gå i mitt tempo.
Fast i helheten gick han jättre fint ävenom jag inte kunde göra något extra med han.
Imon blir det lite skogs ridning det kan han behöva.
Nästa vecka blir det
måndag:hoppning
tisdag:dressyr
och om jag itne har helt fel är det klubbtävling på söndag. Blir nog 80+80 eller 80+90
får se hur han beter sig på måndag!




Btw kan inte ladda upp bilder på kläderna jag köpte i går. Min kamera har dampat upp sig /mitt kamera minne.
Får se om jag kan fixa dem i mon.

Nu blire plugga biologi och plugga in Lb:1 programet!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0