Myyyys

Ellu red ut i "skogen" med Blackis i dag. Mamma ledde han eftersom att han kan få damp ryck och bli jätte glad när vi rider ut.
Han var faktiskt lugn så vi travade lite och till å med galopperade! Mamma skulle springa med i linan när jag galopperade först men det gick inte så bra så fick galoppera själv sen. Vilket var underbart och Blackis skötte sig så underbart.
Ni kan ju tänka er hur det känns att galoppera i den här varmen på en jätte mysig och ljus grus väg.
Blackis galopperade i en mega kort galopp också trodde itne han kunde galoppera så sakta?:O
Men nu vet jag ju vad han kan!(a)

Men ska baka dumble kakor nu sen åka till mormor och morfar där min moster och hennes kille är+ deras 2 kattungar!(y) även min morbro hans fru och min kusin kommer vara där!:D

Tog några bilder på Rambo för någon dag sen men orkar inte ladda upp dem,hehe lat jag vet!
Kommer nog i morgon:D

Btw fråga inte hur han ligger? för jag kan inte svara på det ser lite smått konstigt ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0