moments agaoooooo....

Jag är en en riktig biff faktiskt. Tränade i går gjorde m saker massa tränings saker för både armar och ben.
Fast sen ska vi inte räkna med att jag just nu sitter och äter godis men ändå....
Vart i växjö i dag. Klippte mig också. Blev jätte bra faktiskt. Bild kommer sen för frisören gjorde lockar i håret så man ser inte hu rjag klippt mig.
Sen fick jag vinter rid stävlar. Lite skumt att köpa dem nu när det är så fint ute haha :D
Sen har vi ätit på donkan gått på grand samarkand (bara tittat igenom) Fast jag har inte köpt något.
Nu ska jag se om mitt sims vill fungera efter som att det kraschar hela tiden -.-
Senare blir det stallet och i ikväll melodifestivalen. :)))

Älskar den bilden vet inte riktigt vf men ändå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0