Läxor+data=inte en smart ide.

Sitter å försöker plugga till hemkunskaps provet går väll sådär när man har datorn framför sig. Hamnade ju här i stället för i boken.

Vart på dressyr träning i dag.
Gick fett-mega-grymt-apa-kanin-grop-grotta-sjukligt bra!
Blackis fäller så han är ltie trött men han var super duktig.Var bara tre i gruppen så fick rätt mycket hjälp.
Först galopperade vi på volter och jag fick galoppera själv vilket var bra. Kände vad Blackis och jag behöver öva på i galoppen och nu vet jag hur jag ska göra(Y)

Sen gjorde vi en massa galoppövningar vilket var kul och välbehövande.
Gick som sagt fett-meha-grymt-apa-kanin-grop-grotta-sjukligt bra.
I slutet blev han lite trött så jag hade en piska och då blev han arg och spände sig och vägrade gå fint.
Men efter ett tag släppte det och i slutten när vi skulle trava av skulle vi plötsligt trava i mellan trav. Blackis var kanon snygg och ni skulle sett han! Hans steg asså det var verkligen dressyr ponny stämplat på han.
jag kanske överdriver nu,men det var fett bra.
Så härligt och han lyssnade på mig och och det verkade som att även han hade det roligt.

kanon bra träning imon blir det lite skogsridning och vädret är bra och på torsdag får han vila.
På söndag är det klubb tävling och jag å Blackis ska hoppa 80+90
Typ jätte få som ska vara med. Tror det var 6 personer som anmält sig på ridskole ponny annars brukar det vara typ 15 st ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0