Hoppträning

Kände mig inte alls taggad in för hoppningen i dag. Trodde han skulle vara jätte pigg eller stanna på allt som tävlingen sist.
Men nej då det gick faktiskt bra. Han var jätte slö i framridningen så jag ed inte fram så mycket, ville ju att han skulle ha lite energi kvar. Vad jag itne visste var att han bara lurade mig så när vi kom på hindrena bleve han mega pigg. Så sjukt stark klarade lixom inte ens av att hålla honom. Sen ville han abra gå att höger och när jag krävde något av han började han bråka direkt.
Vi gjorde övning där man skulle sakta ner till skritt från traven mellan hindrena och sånt vilket inte var jätte lätt när Blackis ville springa. -.-
Men det gick bra annars. Hoppa som ene bana på 1 m faktiskt. En av oxrana var mega bred och jag ahtar breda hinder. Vet  inte varför men det ser så läskigt ut när man tittar på dem även om det inte är läskigt att hoppa dem sen!
Heheh
Nu ska jag sova. Tagga ig på fysik provet i mon!:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0