Heeej snellla hestar!

Ligger efter i uppdateringen men skit samma.
Red i dag på morgonen och jag å Blackis bara flummade. La fram några bommar som vi travade över och en massa koner. Gjorde lite bakdelsvändningar fast det gick inte så bra, Blackis fattade inte vad han skulle göra men tillslut gick det lite iaf.
Annars galopperade vi rätt mycket typ överallt helt flum går inte ens förklara.
Kände mig som hans mamma när han börjar äta grus och jag skriker fy blackis. Spotta genast ut gruset!!!
Så brukade ju alltid föräldrana säga när man var liten :P

Annars har jag städat mitt rum i dag. Jätte skönt att ha det gjort.
Fixat designen med fast det ser lite fail är inte klar än.
Nu blir det att rita lite och göra läxor sen tacos och titta på gladiatorena.

pssss. jag gillar kommentarer(a)

Kommentarer
Postat av: Powerponys - två satsande ryttare

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-03-17 @ 21:37:00
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0