livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart

Haha lol....

Skolani dag var rulig och ..pinsam.
Nej men idrotten var kul. körde badminton och jag älskar det! Tror pappa har tävlat och tränat mycket på det. Så vi har ju altid spelat på sommaren. Mega kul är det.
Sen på musiken skulle jag spela trummor. Sämst på det ju.....
men det gick bra. körde typ det lättaste som går så ah lol
sen var de matte och teknik. Efter skolan kolla jag på big brother och typ lyssnade på musik. Sen har jag varti stallet och försökt gosa med min ponny som inte ville gosa med mig efter som att det fanns mat -.-

Nu ikväll har jag typ myst med familjen.

Imon ska jag klippa mig men har inte bestämt hur men vi får se!:)
Och på söndag är det tävling. Ska tävla clear round 80 cm och LD (80 cm =en tävling där man hoppar banan och sen om hoppning om man blir felfri. Det är en riktig tävling där man faktiskt vinner) Dock är ju Blackis unghäst så ska bara hoppa själva banan och inte omhoppningen(unghästar måste kvalificera sig för det)
Hoppas han är på bra humör ;)

Se yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0