Gårdagens ridpass!

Gick jätte bra när jag red i går. Gjorde lite skänkelvikningar och han börjar faktiskt fatta poängen med det nu!
Sen kom vi helt plötsligt in på förvänd galopp och han gick mega fint även i det.
Och i galoppen överhuvudtaget gick han fint. Han har ju inte haft så mycke muskler så han har kunnat bära upp sig men det gör han nu jätte fint går han. Måste bara få lite mer koll på han och kunna sakta farten lite så han inte blir så lång.
Jag var mega nöjd över det ridpasset. Han hade ju ändå stått i 3 dagar :)


Traven

Trav och Galopp

Galopp

Kommentarer
Postat av: Frida Fransson

sv: ja det kan vi göra! säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

2012-03-17 @ 19:00:17
URL: http://friidafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0