femtondemarstjugohundratolv

Fett jobbig dag. Vi var ute och gick på so:n i typ 2 timmar. Det var sjukt kallt och jag hade typ sånna där oäkta conversa sjukt kallt. Och en skinn jacka. Trodde jag skulle dö och jag fryser typ jätte lätt också.
Ännu bättre är det att jag egentligen inte ska bli så kall pga en sak så inte jätte bra direkt

Har nyss vart i stallet. Red inte utan fixade bara i stalle toch släppte in min dumma ponny.
När jag kom till hagen fick han damp och började rulla sig och när jag kom nära stegradehan och slängde sig i väg. När jag väl fått tag på han skulle han springa till hagen och typ gå på mig.
Snacka om att jag var arg.
Nu ska jag fixa pizza titta på big brother och äta chips!
Myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0