du lever livet på kanten,så de livet har runnit ut i sanden.

Asså ni skulle sett min tröga ponny i dag. Han är alltid nyfiken på mina skor. Han brukar bara nosa på dem men i dag försökte han bita i dom. Tror faktiskt han har smak för skor efter som jag brukkar ha världens bästa ridskor eller ridstövlar. Idag hade jag  min fula spring skor(vet inte vad det heter;P ) och de är nog de ända han försökt att vita i och mina fula stålhätar skor(stavning?)
Häst med smak!
 Red inte i dag för mamma var sjuk så hon orkade inte vänta medan jag red. Istället fick jag ta hand om allt i stallet. Ruligt för mamma brukar alltid göra det.
Gosade extra mycket med Blackis idag. Världens mysigaste och goaste ponny!

Sen har jag fixat lite musik till mobilen. Vill ha massa mer musik men minnet är fult -.-
Åhhh jag längtar till maj. Ska få en iphone då! (y)

Oj va mycket jag skriver;O

Fiiin bild lisa tog med min mobil för några? år sen...
haha bara för att hon bad om det... Hade hon inte påminnt mig i dag hade jag glömt bort de... smartooo ! :D<3

Kommentarer
Postat av: LISA (:

"bad" om det ;) haha fan va ful, som en anka :')<3

2012-03-09 @ 07:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0