Dörrar asså :')

Asså dörrar kan verkligen få en att skratta :')

Skolan i dag var smått seg. Kollade lite på bb när jag kom hem sen åkte jag till stallet.
Red Blackis och han var såååå sjukt fin.
Rätt coolt faktiskt för att för några år sen så drömde jag hur jag skulle rida. Drömde om att jag och min dromhäst skulle se ut att verkligen passa tillsammans. Hoppades att jag någon gång iaf skulle få sitta på dröm hästen. Och nu äger jag till och med min dröm ponny.
Vi har lärt oss så otroligt mycket på lite mer än 1 år.
Världens snällaste och snyggaste ponny.
Älskar när folk säger att vi är duktiga och passar i hop. Och att blackis blir bättre för varje gång.
Älskar att se alla avundsjuka blickar när dem kolla in min ponny!

forever and ever together <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0