det är så logiskt alla fattar utom jaaaaaaag! :D

uuuh min dag har vart lite smått mycket flummig. Men rolig. Har typ misshandlat matilda och hon misshandlade mig genom att knuffa in mig rätt i dörren.(haha dörrar asså,dem har sååån humor)
Sen kastade hon i väg mig så jag typ flög rätt in i väggen-.-
På lunchen hade alla ngt i mot mig. Stackars min hand.
Efter skolan vare konfa och sen skynda hem för dressyr träning.
Gick mega bra min ponny är så fin. Han gick så sjukt underbart i galoppen. Älska rmin ponny! :D <33333333

Asså min lille bror skulle säga en sak som en sa på lektionen
hampus- asså vi hade sexualkunskap igår..
jag avryter han- haha jasså?vad gjorde ni då?;)
hampus- asså vi pratade inte så mycket....

vad har dem för lektioner egentligen? :)
Nu ska jag kolla på bigbrother och sen sooova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0