arghhh

Åh är fett arg.
Har knappt sovit något i natt,ont i huvudet,törstig(fast jag är inte törstig?) :S
Har en tattig mobil för att jag tappade min mobil i skolan  idag så skärmen spräktes -.-
Mobilen jag ahr nu är typ 4-5 år gammal.
Jag har inga kontakter kvar helle så om ni känner mig smsa ditt namn till mig(har fortfarande kvar samma nr jue;) ) har ni inte nummret skriv på facebook!

Mätte Blackis i dag i af.
Gick mega bra men han var typ bara 144 cm. hoppas han växer lite till tills han blir 8:a :)

Dagens roliga:
Jag å matilda var i matsalen och åt så när hon stoppat in maten i munnen säger jag
-euuuuh det var ett hårstrå i din mat som du åt nyss.
Haha hennes min asså så sprang hon i väg på toan och spottade ut de.
HAHAHA så var det inte ens något hårstrå....
Hhaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0