pengar? märken?snyggt?värt?

Åhhh allt i min blogg handlar ju om vad jag ska köpa! haha :S
Men här kommer sista inlägget om sånt där.
 
Mamma skulle köpa en pike till mig i onsdags men den jag ville ha fanns inte kvar.
(från hööks på rean)
Den var grå och heter York CRW tror jag. Jätte snygg men vad har jag som matchar den tröjan?Ville jag verkligen ha den eller var det bara visst den duger?
Bestämde mig igår att jag ville ha en hv polo pike istället då jag såg en på clinicen som hade det. Sjukt snygg
Blå eller svart. Den kostar 479 alltså nästan 500 kr. Men det vill jag ändå inte lägga på en tröja lixom.
Hittade nu ginas falsterbo collection.
Dem kostar 300 + frakt. Men kanske är de mer värda än hv polo?
Demma går ju ändå att matcha till både vitt,blått och rött?
Vad tycker ni? spara till hv polo eller beställa falsterbo collectionen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0