nytt! :S

Blogg.se har gjort om typ hela inläggs sida. Den är hel skumm nu.  Aja lär mig det nog snart!

Mamma köpte en graman tygel igår så idag red jag med den på Blackis. Han funkade super bra på den faktiskt. Han gick jätte fint hela tiden. Dock var han nog lite över tyglen i början av ridpasset då jag itne hittade alla knappar när det var så mycket att hålla ordning på med grammanen.
Gjorde jätte mycket skänkel vikningar på spåret, diagonalen vid a (så man vänder in på medellinjen och sen mot  hm vad blir de?b kanske hehe!)

Han kan inte riktigt skänkelvikning än men i slutet gick det faktiskt bra så jag får fortsätta med det varje gång jag rider nu ett tag så lär han sig det nog.
Kommer nog kunna börja med galopp ombyten snart med då han lärt sig att galoppera i ena galoppen sakta av och snabbt fatta andra galoppen så snart går det nog att utveckla det! :D


Imon ska jag till liseberg med skolan
lördag blir det nog skogen+ dressyr pass.
söndag blir det hoppning
måndag flyttar han till viås på sommarbete . Kommer dock rida han några veckor till. Tills jag och min familj åker iväg den 7 juli. Kommer hem 24 juli igen så då sätter vi igång han snabbt och taggar tävling den 18 agusti på hemmaplan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0