hiss och diss!

eftersom att jag har lite tråkigt kan göra göra en hiss och diss hehe! :)

Exklusiva Jin Stirrup – Röd
jin stirrup stigbyglara.
Älskar färgade stigbyglar. De gör hela outfiten roligt lixom. Men de här tycker jag inte är ngn hit kostar ca 1700 och jag tycker ärligt talat inte de är specielt snygga. Gillar mer de färgade jag har (som även finns på hööks om de inte tagit bort dem nu) Jag tycker stigbyglar ska vara lite mer maffiga!
Dock finns de i många färger så det kan vara coolt med mer udda fäärger som tex lila men inte röd och blå!

Diss!
Pelly junior tävlingskavaj från Kingsland
KIngsland kavaj
Har aldrig provat någon kingsland kavaj men denna ser riktigt snygg och bekväm ut. Ser ut att passa kroppen väldigt bra. Väldigt snygg också! priset är ca 1300 kr

Hiss!
Tävlingsskjorta San Clara från Kingsland
kingsland skjorta.
Om jag ska vara ärlig tycket jag denna är otroligt ful. Jag ser inget finnt med den. Färgerna passar inte ihop och den blir för mycket. Med tanke på priset också skulle jag aldriga köpa denna! ;(
priset är ca 1000 kr

Diss!
SPIRIT Crystal ridhjälm från Casco
Ridhjälm från casco
tycker inte denna var särskilt fin. Skärmen passar inte ihop med hjälmen.Tycker den passar de som är yngre kanske men skulle inte köpa det till ett barn med tanke på att de kanske trillar av lättar och växer ur hjälmen. Så nej denna tycker jag är värd priset som är ca 4000 kr

Diss!
Allround schabrak Nick från HV POLO
hv polo schabrak
Gillar det här schabraket starkt. Tycker de är jätte snyggt så de hade inte suttit fel att komma med på tävlingar.
Men vet inte riktigt om de här skulle passa så bra med mina blå stigbylar och jag köper inget som inte passar med dem!:P( dem är lite mer lysande blåa)
Men tillbaka till ämnet.Gillar schabraket och priset var inte så jätte farligt med tanke på vad andra schabrak kan kosta! ;) pris ca 600 kr

Nu kanske ni inte tycker samma som jag men de här är mina åsikter och utrustningen.
Har ni något tips på snygg utrsutning eller ful för den delen får ni gärna kommentera det!

så jag kan göra ny hiss/diss eller köpa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0