dressyrträning

Vart på dressyr träning i dag.
Hade inte jätte höga förhoppningar då jag inte vart på träning på ca 10000 år (känns det som iaf)
dessutom fick jag en blåsa när jag red Blackis utan handskar igår. Fattade inte att det var en blåsa så slet bort allt skinn så nu är det ett jätte stor kött sår utmed ringfingret!super!

Vi red på ute ridbanan idag. Himmlans skönt var det.
Red fram lite i trav å galopp självständigt medan cicci (dressyr tränaren) hjälpte de som behövde.

Sen red vi snett igenom mot medelinjen volt ut mot spåret och tillbaka till medelinjen och skänkelvikning till spåret.
Detta gjorde vi i båda varven. Och även öppa(eller är det sluta?
Har ingen aning men något av det iaf hahadålig jag är! ;) )

Gick stundvis jätte fint. Han slår upp huvudet när allt inte går som han vill/om jag rider för mycket med handen. Ska kolla upp hans tänder så han inte har ont. Annars testar han bara mig och då har jag ingen aning om hur jag ska klara av han. Men det löser sig nog. Han kanske har en varg tand som sitter fel! Återstår att se!

Tack å hej med leverpastej!
Shaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0