dog lite! (a)

Klickade mig in på en häst affärs sida och hittade mina nya schabrak. Kärlik vid första ögonkastet.
Vet vad jag ska spara till iaf!
Skulle kunna ha mina blåa stigbyglar till de här med! ;O
In love!
Fyller år om 1 ½ månad så det här kommer lätt vara på önske listan! :D

Har dessutom hört av pappa att man inte måste ha moppe kort till moped som bara går i 30 km/h
(om jag fattade det rätt så var det ngn spec moppe)
Så det skulle betyda att jag bara behöver lägga pengar på moppe och inte moppe kort ?!
Behöver ingen snabb moppe lixom. Det ända jag ska göra är att göra till stallet och tillbaka.
Kaaaanon!
Och sedan dessa till!
Underbart...... *pappa betalar* (om det ändå vore så)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Om man ska ha 30 moppe så behöver man ett klass 2 kort (tror jag det hette) och då behöver manbara göra ett teoriprov, ska kanske ha det själv :)<3

Svar: Hehe okej men det är ju så mycket enklare då jue! (y)<3
sandbergjennifer.blogg.se

2012-06-25 @ 00:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0