dagens ridpass!

Blackis var så fin idag!
 Han var verkligen hur fin som helst gick jätte fint i både trav skritt och galopp.
Red mest på en volt och försökte sitta still med mina händer. Rör på händerna hela tiden. Men istället för att gnaga med händerna red jag med skänklarna. Parerade han sidor så bogen inte åkte ut och att han var ställd i nacken.
Testade att galoppera lite och även där gick han jätte bra och bärde upp sig utan att jag behövde arbeta särskilt mycket.
Så jag är super nöjd.
Imon blir det hoppträning hoppas bara han kommer över hindrena med sin stora mage!
haha
bilderna kommer i morgon!:)

Kommentarer
Postat av: matilda

så söt :3

2012-06-03 @ 19:07:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0