dagens ridpass!

Sry för efterblivet inlägg.
Har spelat sims typ hela dagen så ah...

Var och tittade lite på dressyrtävlingarna på klubben på morgonen. Var ju tvungen och kolla på Blacis hag kompis  men också min hopptränare som hatar dressyr, spännande.
Tog bilder på tävlingen men har inte hunnit lägga in dem i datorn därför kommer dem nog i morgon.

Åkte direkt till dädesjö för att rida Blackis. Skrittade till ridbanan och började sedan rida igenom honom. Travade mycket i lättridning ,massa volter och snett igenom.
Sedan lite galopp. Han var hur pigg som helst. Inte så att han bara stack men det gick inte riktigt samla han i galoppen tyckte jag inte.
Dessutom var han väldigt stirrig och gnäggade HELA tiden.
 Red igenom L:c2 programet också. Varför? bara för att.
Antagligen kommer jag tävla de programet endel i höst.
Han gick jätte fint men i ena hörnet skjuter han in bogen. Vet inte riktigt hur jag ska göra där men jaja.

Försökte även öka hans trav(asså ni skulle bara veta vilken underbar trav han har när jag ökar den! Älskar den)

I helhet är jag nöjd även om han bråkade lite spec mot slutet. Men det är bara att öva.
Flyttar han typ om 1 vecka till en kompis där han ska få beta lite!
Dem har ju ingen ridbanan , and that sucks! -.-
Shaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0