dagen

shit vilket väder det har vart i natt.
Åksade som tusan. Vaknade vid ca 2 på natten av att det åskade. Hela rummet skakade pga åskan. Har nog ärligt talat inte hört något liknande. Kändes inte jätte bra att veta att Blackis just då gick ute i sin hage...
Men han klarade natten fint och mår jätte bra.
Mamma och pappa håller på att göra iordning våran trädgård och glömde bort tiden så jag hann inte rida i dag. Skulle på möte efter så nej jag hann inte.
Packade därimot lite av det jag ska ha med mig när Blackis flyttar imorgon.
Har en stor korg (typ ica korg) tog bland annat med mig:
-en ridtäcke
-fox (pälsglans)
-bandage
-typ 5 olika sår spray (behövs alltid ;P )
-grimmskaft och grimmor
-svampar
-borstar
sen ska även täcke med och lite sånt.

Nu ska jag kolla om alla big brother avsnitten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0