bajs

Asså allt kan bajsa ner sig. Så sjukt trött på allt med datorer.
För någon dag sen krossade jag mitt usb-minne med photoshop i alltså inget ps förän ett nytt usb-minne är införskaffat.
Blogg.se är helt fucked up. Så sjukt krabbig och fult. Jobbigare att göra designen, bloggappen funkar inte på mobilen, allt är störande. fet diss på blogg.se
min data är seg och vart det de senaste dagarna (säker dumma blogg.se som försört den på ngt vis)
Mina bilder med systemkameran blir helt suddiga på datorn och jag vet inte vilken storlek det ska vara på dem,
ja allt suger just nu!
Men spec arg på blogg.se kanske bytter till någon annan sida. Får seee....
Lite bilder på Blackis! :)
Så ren var min ponny efter att rullat sig! -.-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0