uppdate

Skulle ladda upp fail bilderna i går. Men något hände med datorn. Den stängdes av av sig själv även om den hade fullt batteri. Den kanske hade fått värmeslag. Vågade iaf inte starta den ifall datorn skulle gå sönder.
Min går dag bestod iaf av ..ingenting.... Cyklade till en jätte billig klädaffär. Köpte en tröja men hittade en massa andra saker jag gillade. Älskar deras kläder.
the price doesn¨t matter.
 Annars åt jag pizza och lite sånt.
Denna dagen har bestått av att min farbror och hans fru kom hit. Vi var först lite vid poolen. Badade,solade och åt glass. Mums.
 
Senare åkte vi till en affär som jag var på här om dagen där jag koppte keps å allt.
Nu köpte jag två ramar till.
Ska sätta upp dem ovanför min säng. En dressyr bild på Blackis, en hoppbild på B, En bild på B och mig tillsammans och en bild på bara B.
Kommer blir jätte bra.
 
Fick i dag veta att Blackis mår jätte bra. Hans hage hade blivit en pool så han skulle få byta hage (om jag fattat det rätt)
Saknar min prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0