tävling

Hej hej, idag var jag på tävlingen som jag skrev att jag skulle på igår.
Otroligt fina ponnisar.
Dock fanns det några personer där jag bara skulle vilja slå. Nej men, de behandlar hästarna fel rider iväg dem och stannar de då får de ett pisk slag eller sporrana i magen. Såg några som piskade till hästen precis när den skulle hoppa av. Varför? hästen hoppar inte värst bättre för det. Dessutom kan det bli ett störnings moment för hästen.
Usch dumma barn.
Men de flesta var super duktiga. Tex var det en tjej som var jätte kort och kan inte vart alls gamal som hade en c-ponny som var väldigt het. Förstod inte hur hon klarade av den men trots att hennes ben precis nådde ner för sadlen så var hon en grymt duktig ryttare, precis lika duktig som de äldre. Så alla in överkaxiga fjortisar som tror ni är bättre än personer som är ynge... Släng er i väggen de mindre äger ut er TOTALT!
 
bilderna jag tog blev sämst. Har inget bra objektiv så jag kunde inte zooma så mycket.
Laddar upp dem ikväll om det funkar!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0