Stick lilla kooo!

Åh jag stör mig på alla uppdykande kor är på blogg.se .
Stick till era hagar tack ! :)
Nästan packat klart husvagnen. Hoppas bara inte mamma och pappa öpnar jack och skor skåpet tog nämligen med mig lite väl mycket skor och då ska jag ändå ha 2 par till haha!
Känns sorligt att åka från Blackis  älskar verkligen honom och att inte få träffa honom på 3 veckor känns något jobbigt, men jag kommer ha kul! Aja ni förstår i think.
 
Fick iaf mitt photoshop iaf. Har det på ett usb som jag råkade spräcka , så nu har jag ett nytt, jätte fult haha!.
Dock har jag glömt bort allt hur man gör där satt å mixtra lite innan men det gick inte så bra som ni kanske ser!
 

Kommentarer
Postat av: matilda

vad gullig häst!

2012-07-07 @ 14:20:17
Postat av: matilda

vad gullig häst!

2012-07-07 @ 14:25:04
Postat av: Sofie

Håller med... får alltid upp dessa kossor haha :(

2012-07-09 @ 11:08:13
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0