segt internet.

Internet är lite segt här och jga har inte hunnit starta datorn idag.
Vaknade vid halv 8 kanske? Regnade som tusan och dundrade när regndropparna föll på husvagnen.
Kunde därför inte sova.
Rambo( min hund ) ställde sig vid dörren och ville ut när han såg att jag vaknat så istället för att väcka mamma (som haft ont i huvudet och stigit upp vid typ halv 5 i två veckor för att jobba) tyckte hon var värd att sova.( hennes hund och hon som brukar gå ut med han)
Begav mig ut i spö regnet med en glad hund,foppa tofflor och ett snyggt hööks paraply.
Sen skulle vi till en affär där allt tydligen ska vara billigt men det var stängt på grund av översvämmning i affären, så ni kan nog tänka er att det regnat endel.
Istället åkte vi till maxi och handlade lite och vidare till Lidel.
Där vi köpte glass.
 
Kände mig lagom tjock när jag köpte en redbull och en stor glass( typ ben & jerrys den stora burken fast dock av ett annat märke)
 
Imon ska det var sol och jätte varmt. Ska passa på att sola så jag för engångs skull kan bli lite brun.
 
Förresten kommer det komma lite mer inlägg här nu! Och inte bara sent på kvällarna! :)
 
Skulle laddat upp failade bilder på Blackis men har inte lagt in dem i datorn så dem kommer i morgon!: )

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Åh jag har redan gjort det en gång x) finns film på det så kanske lägger upp den istället.. var inget jag gärna skulle göra om ;) haha

2012-07-09 @ 10:21:11
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0