Om mig!:

Sho Sho mitt nman är Jennifer och jag är en glad liten tjej åp 15 år.
Går i nian i en tråkig gammal skola.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men iaf. Mitt mål med livet är att tjäna massa pengar och spendera dem på häst saker.
Vill antagligen utbilda mig till polis eller jobba inom socialen och ha hästar som fritid. Skulle gärna bli vetrinär men chansen att få det där jag bor är inte stor;)
 
Jag har ridit sen jag föddes. Satt på hästfyggen när jag var 3 månader för första gången. Hade då min lilla shettis ( första bilden). Har efter det haft ett antal hästar som jag fått avliva / lämna tillbaka till ägarna (pga sjukdommar hos hästarna).
Har under dem 3 senaste åren haft unghästar. Varav en c-ponny. Och nu min egna d-ponny Blackis( Black And White). Älskar att rida unghästar. Där får ens egna erfarenheter lyftas fram och man får också se hästarna utvecklas till något.
Under mina snart 2 år med Blackis har jag lärt mig något enormt.
Har lite smått börjat tävla (men pga av att Blackis har haft mask och nu den här hösten en skada har det tyvär inte blivit mycket).
 
Rider dessutom lite hästar i stallet. En d- ponny på 5 år och en stor häst på 7 år. Underbara hästar! :D
 
(en va mina ponnysar jag haft. Bubble Pop ,världens underbaraste)
 
(unghästen Tosca, en liten stjärna med väldigt mycket humör)
(och min stjärn ponny, Black And White som ni kan läsa omhäääääär!:D )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0