Ny+ nya kunskaper!

Hej hej, gjort om designen. Lärde mig massa saker när jag skulle göra designen faktiskt. Både om stilmallen (den man gör designen av här på bloggen) men också i photoshop.
 
Designen är inte direkt jätte snygg men jag hade heller inga bilder att göra headern med. Efter semesten kommer jag göra en ny header.
 
Min dag har iaf bestått av datorn och kalas.
Skulle bada i dag på förmiddagen men precis när vi kommit in på pool området började det regna. Doppade mig lite snabbt och sen gick vi hem till husvagnen. Min syssling Erica som också är här på campingen fyller 10 år idag så vi var och firade henne.
Vädret har vart kasst i dag. Ibland sol och sen regn osv... Därför har jag suttit i tältet hela eftermiddagen.
Snart kommer Erica och hennes familj. Vi ska äta tacos tillsammans. Imon ska dem åka hem :(
 
Aja ska kolla på pll nu! :)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Nej men vad snäll du är :D

2012-07-13 @ 20:52:07
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0