mys

Mys att komma hem och ännu mysigare att få åka till stallet och träffa sin saknade ponny.
Stallägarna hade varnat oss att Blackis hade blivit rundare om magen. Trodde han skulle vara jätte tjock när vi kom dit men jag tyckte inte magen hade blivit större än var den var när vi åkte iväg på semester. Vilket ioförsig är bra såklart!
Myste med honom i hagen då vi inte hann ta in han.
Han var jätte gosig idag. La sin underbart söta mule på min ena höft sen stog jag att kliade han på groparna i mulen(förstår ni var jag menar?haha)
Han stod där jätte avslappnad och hade det hel skönt!:)
Tror faktiskt han har saknat mig lite (a)
 
Har annars städat rummet och har bara lite kvar.
Imon fyller min lillebror 12 år och självklart blir det kalas. Typ hela släkten ska komma.+ några extra om jag fattat det rätt.
Hur ska jag stå ut?
Blir att longera Blackis i hagen lite imorgon. Dessutom ska han bli borstad och bli helt ren. Ska klippa hovskägget(dock bara lite då jag vill ha kvar hovskägget för minskad chans till mugg!)
ska klippa topparna på pannluggen och mannen,rycka manen och klippa svansen. Alltså endel att göra.
 
Bilder från helgens tävlingar kommer imon hoppas jag.
Måste bara få igång mitt dumma photoshop.
Hej hopp bildbomb(tog ca 200 bilder haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0