my day!

Sho Sho, sitter i förtältet och vill bara hem.
Mår inte så bra men det gör jag aldrig när vi är på semester. Vädret är stundvis bra och ibland dåligt.
Ena stunden åskar och blixtrar det, andra stunden är det sol sken så att det bränner i huden.
 
Jag har iaf legat i sängen halva dagen och tittatom första säsongen av pretty little liars. Även ätit slash har jag gjort.
Nu ikväll var vi på en resturang nere på stan. Åt en pizza med jätte äcklig kebab :P
 
När vi senare skulle betala fick jag värsta skräck upplevelsen. Satt några boys utanför fönstret vid betalnings disken. Vände mig om så att jag stod med ryggen mot dem och när jag sedan vände mig om satt en och stirrade som en zombie på mig. Blev sjukt rädd.
 
Vad har hänt mer? Typ ingenting.... Mamma tappade min iphone i rambos vatten skål. Dock klarade sig min mobil utan värre skador!
*pust*
 
Har bilder jag tagit nu ikväll som jag förhoppningsvis laddar upp i mon!
 
Shaooo
jaaaooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0